Våre verdier vårt folk Ledende b2b-utgiver, som spesialiserer seg på interaktive, interaktive profesjonelle samfunn. Med en rekke tjenester, inkludert nettsider, e-postpublikasjoner, industripriser og arrangementer, leverer Sift Media originalt, merket innhold til over en halv million fagfolk innen regnskap, IT, HR og trening, markedsføring og småbedrifter. Ved å produsere kvalitetsinnhold og engasjere våre profesjonelle publikum på flere berøringspunkter, tilbyr vi b2b-merker unike markedsføringsmuligheter som gir ekte avkastning på investeringen. Våre verdier Vi tror på å skape innhold, aktivere samtaler og konvertere forretningsmuligheter, både for våre forretningsholdere og for våre annonseringskunder. Ved å fokusere på innhold og fremme samfunnsengasjement satser vi på å skape pålitelige og unike miljøer for forretningsmerker og forretningsfolk for å optimalisere forhold. Våre folk Vårt folk er vår største ressurs, og vi har vært heldige for å tiltrekke seg noen av de beste digitale talentene i landet. Med en praktisk ledergruppe, erfarne kampanje - og kontoansvarlige, prisbelønte redaktører og et ledende produksjons - og teknologipart, har vi en struktur og kvalitet som skiller oss fra andre utgivere. Finn ut mer og møt laget nedenfor. Tom Dunkerley Finansdirektør Steven Priscott, Sift Vår historie David Gilroy og dagens administrerende direktør Ben Heald, Sift, ble grunnlagt av Andrew Gray, og ble tilbudt bransjespesifikk informasjonstjenester som utnyttet internett ved å integrere tradisjonelle nyheter og webinnhold. Med Bens bakgrunn i regnskap ble det bestemt at dette ville være det første markedet for leting og i 1997 ble AccountingWEB. co. uk født. Formelen virket, og om 12 måneder hadde sirkulasjonslisten gått fra 10 til 4000, med inntekter generert fra annonser i ukentlige e-postbulletiner. Sift Media nå nå over 700 000 registrerte forretningsfolk hver måned og leverer over 5 millioner sidevisninger på tvers av sin portefølje med 11 titler i Storbritannia og USA. Ikke bare fortsetter vi å utvikle noen av de mest lojale og engasjerte nettbaserte næringsliv, vi tilbyr ledende løsninger for annonsører. For en mer detaljert historie besøk vår bedriftsside sikt. Hvis du ønsker å bli med i en av Storbritannias mest spennende utgivere, og du tror at du har lidenskap og ferdigheter til å bli en verdifull del av teamet, hvorfor ikke sjekke ut våre nåværende ledige stillinger. Multichannel eCommerce Online Multichannel for e-handelsmarkedsplasser ChannelGrabber er en online løsning for e-handel forhandlere, som sparer tid og forbedrer muligheten til å gjøre mer salg. Multichannel eCommerce betyr å selge varer på flere steder for å forbedre inntektene dine. Med ChannelGrabber kan du enkelt selge over hele verden på mange markedsplasser og nettbutikker, inkludert Amazon, eBay, Play, Magento og mange andre. eBay, Amazon og Play Multichannel Retailing ChannelGrabber knytter verdens største markedsplasser til nettbutikken din, bud og regnskap. Med vår hjelp kan du forbedre effektiviteten din ved Multichannel Retailing for å spare tid og penger. Vi jobber med eBay, Amazon og Play rett ut av esken med mange andre integrasjoner, slik at bedriften din kan dra nytte av å bruke vår Multichannel eCommerce-programvare med en gang. Automatiser lagerstyringSlideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår brukeravtale og personvernregler. Slideshare bruker informasjonskapsler for å forbedre funksjonalitet og ytelse, og for å gi deg relevant annonsering. Hvis du fortsetter å surfe på nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler på denne nettsiden. Se vår personvernerklæring og brukeravtale for detaljer. Utforsk alle favorittemner i SlideShare-appen Få SlideShare-appen til å lagre for senere, selv frakoblet Fortsett til mobilnettstedet Opplast innloggingsoppføring Dobbeltklikk for å zoome ut Sommerspørsmålsprosjektrapport - Kundetilfredshetsanalyse: Reliance Securities Ltd. Del dette SlideShare LinkedIn Corporation kopier 2017
Lysestake Kartlegging Forklart - Introduksjon til Lysestake Analyse En introduksjon til Lysestaker Det er to typer måter å analysere prisen på en lager, grunnleggende analyse og teknisk analyse. Fundamentalanalyse brukes til å måle prisen på en aksje basert på de grunnleggende egenskapene til aksjen, for eksempel priceearnings ratio, Return on Invest og tilhørende økonomisk statistikk. Teknisk analyse handler mer om den psykologiske delen av handel med aksjer, og påvirkes mest på emosjonalisme. Den tekniske analytikeren søker å svare på spørsmålet quothow er andre handelsfolk som ser på denne aksjen, og hvordan vil det påvirke prisen i nærmeste fremtid. Som du vil se, er lysestaken diagrammet den mest effektive måten å måle andre handelsmenn på. Historien om lysestakediagrammer Den japanske var den første til å bruke teknisk analyse for å handle et av verdens første rismarkedermarkeder på 1600-tallet. En japansk mann ved navn Homma som handlet futures markeder i 1700-tallet oppdaget at...
Comments
Post a Comment